vrijdag 24 december 2010

Opstart met links

Hoi Moneymakers

Ik ben net met deze blog gestart om mijn ervaringen neer te schrijven voor iedereen daar op het net die hetzelfde als ik wil doen.
Hier zal ik regelmatig laten weten waar ik mee bezig ben en wat ik van plan ben te doen. Zo kan ik jullie helpen en misschien kunnen jullie mij ook helpen om geld te verdienen online.
Ik ben al met een paar dingen online bezig en zal die dan ook aan jullie doorgeven. Ik heb er al een hele boel geprobeerd en zal dus enkel maar de goede posten zodat jullie niet je tijd hoeft te verspelen zoals ik al gedaan heb.
Er zijn verschillende sites die je toelaten iets bij te verdienen en alles draait dan natuurlijk om reclame. Vele firma's willen hun producten verkopen en zoeken dus zo veel mogelijk geadreesserden die ze kunnen aanschrijven om hun prodcuten aan te prijzen.
Vele sites die je iets laten bijverdienen zijn ook daarop gebasseerd.
Ik zal alles wat ik doe hier ook vermelden en dan kan jij daar ook van profiteren.
Heb je zelf ook programmas dat je volgt mag je ze hier ook altijd delen met iedereen en met mij.

De programma's die ik nu gebruik versturen mij op regelmatige basis een een email die ik dan moet openen en dan krijg ik die reclame te zien, daarna kan ik hem gewoon weer sluiten en het werk is gedaan.

Wat je best eerst doet is een email account opstarten bij een andere provider zoals Yahoo of gmail zodat je box thuis niet constant vol zit met email. Bij Yahoo ga je dan gewoon af en toe eens online om deze mails te lezen en je geld is verdiend, daarna selecteer je gewoon alles en verwijder je ze.

Hier een aantal waar ik nu al mee bezig ben:

Moneymiljonair: een site waar je je inschrijft en die dus een email stuurt dat je leest en je krijgt punten, je kan er ook spelletjes spelen die punten opbrengen of enquetes invullen of leden aanbrengen. Dit laatste brengt dan weer het meeste op. Als je je inschrijft krijg je direct 1,25€ en als je iemand anders aanbrengt krijgt die ook 1,25€ en jij (of ik als je op onderstaande link klikt) ook 1,25€. Makkelijk verdiend he
Dit is de link om je ook hier voor in te schrijven: http://www.moneymiljonair.be/?u=775413&c=be&rt=2

Jiggy: net zoals hierboven kan je hiermee jiggy's verdienen die je dan kan omzetten in euro's en je laten uitbetalen. Heel simpel, af en toe krijg je een email en dan klik je gewoon op de knop jiggy's innen en je wacht tien seconden en je hebt ze weer verdiend.
Wil je hier aan meedoen klik dan op de volgende link:  http://www.jiggy.nl/?r=2222453


Euroclix: dit is hetzelfde als bovenstaande. Gewoon emailtje ontvangen en klikken om je centjes te verdienen. Af en toe krijg je hier ook een enquete toegestuurd. Deze invullen brengen wel veel meer punten op en dan kan het wel snel gaan. Hier ook hetzelfde als je een nieuw lid aanbrengt krijgt die persoon direct 1,50€ en jij krijgt er ook 1,50€ bij. Mooi mee genomen.
Dit is de link om je aan te melden: http://www.euroclix.be/nl/index?SRef=fT4RzLJ3jWTWqyYd

Microworkers: Dit is een programma waar je wel wat tijd moet insteken, maar de verdienste zijn wel HEEL goed. Hier doe je een aantal goed omschreven jobs die dan tussen de 0,10$ en 0,80$ per keer opbrengen, kun je zo een 15 tal jobs per dag doen dan loopt het al heel snel op. zo heb ik twee weken geleden een cheque aangevraagd van 10$ en ik heb nu al weer 9,30$ verdiend. De jobs zijn een video liken op Youtube, google search gebruiken en op een reclame banner klikken of je inschrijven op sites waar je dan dat email adres bij Yahoo of Gmail gebruikt. Deze brengt echt wel veel op hoor voor het beetje tijd dat je er moet insteken. Ook hier krijg je 1$ als je een nieuw lid aanbrengt, ook weer mooi meegenomen. Vul hier wel je juiste adresgegevens in zodat ze je cheque kunnen opsturen.
Dit is de link om je daar bij in te schrijven: http://microworkers.com/?Id=0db7baa1

Drakenkliks: Lidmaatschap bij dit programma is geheel GRATIS!
Alleen mensen uit Belgie en Nederland mogen lid worden van deze site.
Op deze site wordt u betaald om de websites van hun adverteerders te bezoeken, om deel te nemen aan diverse acties en wanneer u iets koopt bij onze adverteerders.
Zij bieden u € 1,00 inschrijvingsbonus en u kunt al een uitbetaling aanvragen bij € 5,00.
Maak andere mensen lid door gebruik te maken van uw persoonlijke referrallink en verdien 5% van het geld dat zij verdienen.
Per aangebracht lid ontvangt u ook nog eens € 1.00 bonus in uw account wanneer deze een saldo heeft bereikt van € 2,50.
Hier is de link om je in te schrijven: http://drakenkliks.be/pages/index.php?refid=freemikey


adfly: Dit is een programma dat je kan gebruiken als je regelmatig linken plaats. Daarmee plaats je je link op de site, deze zal hem dan hervormen en je een nieuwe link geven. Deze plaats je dan online en telken als iemand op jou link klikt krijgen zij een reclame te zien en daarna worden ze door verwezen naar jou link, maar telkens als iemand op de link klikt krijg jij punten die je dan weer kan omzetten in cash. Je ziet direct online hoeveel je al verzameld hebt. Ook hier verdien je als je iemand aan brengt, hier krijg je niet direct cash maar krijg je levenslang 20% van wat de andere verdiend. Zo kan je slapen rijk worden als je het goed aanpakt.
Hier de link om je in te schrijven: http://adf.ly/?id=160342

Zo voorlopig kunnen jullie hier mee starten en beginnen met geld te verdienen. Ik kom binnenkort wel weer met nieuwe dingen want ben momenteel bezig met verschillende zaken die nog lopende zijn maar van zodra ik weer meer informatie heb om met jullie te delen zal ik dit zeker niet laten. Je zet deze blog ook best bij je favorieten zodat je het niet uit het ook verliest.

Groeten FreeMikey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten