vrijdag 24 december 2010

Hoe snel je kan verdienen met microworkers

Als je op de afbeelding klikt zie je een overzicht van wat ik al gedaan heb van jobs. Al de jobs die met een groen v'tje staan aangeduid zijn deze die ik goed gedaan heb en die betaald zijn. De andere met een grijs minetje moeten nog uitbetaald worden. dit hangt af van de persoon die de job heeft toegevoegd. Soms kan dit wel even duren, maar als je de job goed gedaan hebt zal hij altijd binnen de 7 dagen betaald worden. Bij de jobs die goedgekeurd zijn zie je ook hoeveel ze op brengen. Sommige dagen kan je dan ook 14 jobs doen en andere dagen maar 4 maar dat hangt af van de beschikbare jobs. Gemiddeld kan ik wel zeggen dat ik om de 14dagen er toch 10$ bij heb en dat is al niet slecht vind ik zelf om een 10tal minuutjes per dag hier mee bezig te zijn.
De jobs zijn echt niet moeilijk. heb je zelf een goed lopende blog dan kan je jobs doen waar je dan een link op je blog plaatst en die brengen tot 70cent per job op. Ik zelf doe meestal jobs zoals Google search en dan op een paar linken klikken of een verhaal Digg'en (gratis account aanmaken) of dit op Delicious doen (gratis account aanmaken) of jobs waar je op Youtube deze moet liken en registreren en een kleine comment toevoegen. Allemaal heel makkelijk en snel gedaan. Deze brengen dan tussen de 10 en 15 cent op per keer.
Ben je echt een schrijver dan kan je soms ook een job doen waar je een tekstje schrijft van rond de 300 woorden en daar krijg je dan 50 cent voor. Ja je doet de jobs die voor u het beste uitkomen.
In het begin kan je er niet zo heel veel doen omdat je altijd boven de 75% rated  moet blijven, maar naar mate dat je meer jobs doet ga je ook meer jobs kunnen doen voor je aan die 75% komt. Nu kan ik al meer dan 20 jobs doen voor ik aan die 75% kom en dat is dus veel. Dat wil zeggen dat je per dag dan 2$ kan verdienen aan jobs die 10cent opbrengen.
Makkelijk verdiend.
Wil je dit ook verdienen klik dan hier: http://microworkers.com/?Id=0db7baa1

Veel plezier met verdienen!
FreeMikey

4 opmerkingen:

  1. Hey Freemikey. Ik ben via jouw aangemeld. Thanx voor de tip. Heb wel een vraagje. Heb het idee dat er de laatste tijd minder jobs beschikbaar zijn. Jij werkt hier al langer mee. Gaat het op en af. Of is het zo dat iedere keer minder komen. Heb moeite om veel leuke jobs op een dag te vinden de laatste tijd. Hoe zijn jouw ervaringen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ang2002

    Dank u voor het klikken op mijn website.
    Ja het verschilt van dag tot dag hoor. Sommige dagen kan je 15 jobs doen en dan andere dagen 2 of 3. Sommige jobs komen wel steeds weer zoals die Goolge Search jobs. Lekker makkelijk.
    Een kleine tip is als je geen jobs available hebt toch op de knop available jobs klikken, soms na een 10 kliks komen er dan toch jobs bechikbaar. Ook eens proberen om er naar toe te gaan op andere tijdstippen dan dat je gewent bent.
    Veel vedienste toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanx goede tip. Wilde vandaag een paar jobjes doen, kreeg toen de melding dat met mijn 3e job mijn temporary succes rate te laag was en op 71% stond. Dit terwijl mijn succes rate op 88% staat. Heb jij hier ervaring mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja had daar in het begin ook last mee.
    Je succes rate is het percentage dat je goedgekeurd krijgt, misschien toch even beter kijken wat de opdracht is, ik zit meest op 97%.
    Je tempory succes rate is het aantal jobs dat je eigenlijk kan doen. Dat is dus een gemiddelde van alle jobs dat je succesvol gedaan hebt plus deze die nog niet beoordeeld zijn. Telkens als je een job doet gaat deze dus naar beneden. Hoe meer dat je er goedgekeurd hebt hoe meer dat je er dus zal kunnen doen. Ik blijf hier meestal ronde 85% staan. dat gaat wel beteren met de tijd.
    Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen