dinsdag 28 december 2010

Google AdSense

Nog even terug komen op Google AdSense.
Voor wie het nog niet geprobeerd heeft, moet je zeker doen. Ik ben hier nog maar een paar dagen mee bezig maar het ziet er heel lucratief uit.
Als je je aan de voorwaarden houdt dan zal het effectief bedrag dat uitbetaald zal worden hetzelfde zijn. Dat wil zeggen dat als dit zo verder gaat dat je op een maand met niet heel traffiek toch nog 150€ kunt binnen halen met advertenties te plaatsen op je blog.
Dan vergeet ik nog al de advertenties die op mijn nieuwe website zullen staan. Deze moeten daar dan ook nog bij geteld worden en als je veel traffiek kunt krijgen naar je website of blog dan kan dit heel snel oplopen.
Ik zal binnen kort mijn website online hebben waar ik alles uitleg hoe je een website maakt waar je ook geld mee kan verdienen. Blijf deze blog dus op de voet volgen en abonneer je op deze blog, dan mis je de lancering van mijn site niet met alle geheimen in hoe je online een kaptiaal kan verdienen.
Verder ben ik ook momenteel bezig met nog meer reclame plaats die ik kan verkopen. Deze is wel van een ander principe als van bij Google AdSense. Bij AdSense plaats je de reclame op je site en wordt je betaald per klik. Bij die andere dat ik binnen kort volledig zal uitleggen verkoop je een ruimte op je site die dan gehuurd wordt op wekelijks of maandelijkse basis. Natuurlijk moet je dan ook wel een goede inhoud of veel traffiek hebben maar daar kun je dan op wekelijkse basis tot 150$ krijgen voor dat beetje ruimte waar een adverteerder dan zijn reclame op plaatst.
Ja je kan goed verdienen online als je het goed aanpakt.

Waar wachten jullie nog op?
FreeMikey

volg deze blog en mis niks!!!! en al mijn tips zijn GRATIS!!!

2 opmerkingen:

  1. die cursus "website maken", dat is nu iets waar ik naar uit kijk, ik heb al een ideetje, maar hoe dat je een website maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja Samtje blijf deze blog volgen en binnenkort kan ook jij een website maken met alle gemak en beginngen met geld te verdienen via je website.

    FreeMikey

    BeantwoordenVerwijderen