vrijdag 7 januari 2011

Google AdSense

Zoals jullie al wel hebben kunnen lezen heb ik bij jullie Google AdSense aangeprezen om reclame adds te plaatsen in jullie blog of website.
Dit is nog altijd een van de betere, maar een heel goede waarschuwing!!!!
Klik niet zelf op je adds en laat geen vrienden van je klikken op de adds om zo meer centen te genereren.
Ze sluiten zonder pardon je account af en je bent je centen kwijt. Je hebt geen verhaal en je kan geen nieuw account aanmaken. Nu wat Google kan kan een ander ook alleen zijn zij de bekenste.

Dat wil niet zeggen dat er geen alternatieven zijn voor Google AdSense.
Ik heb er al vershillende gevonden, maar ik moet ze nog even bestuderen.
Ik kom binnen een paar dagen terug met mijn voorstellen dus voor wie ook al zijn account heeft verloren moet dus niet wanhopen en gewoon blijven werken aan de ranking van je site of blog om zo meer bezoekers te verkijgen en dus ook meer kliks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten