dinsdag 25 januari 2011

E-mail autoresponder (GRATIS)

Wil je met een email campagne beginnen dan kan ik u een goede tip geven. Ik heb vele scripts bekeken en getest (of toch geprobeerd) maar zonder zeer goede kennis van PHP, java en cgi is het heel moeilijk om een script aan te passen om op je eigen server te laten draaien. Het voordeel is dat je hier alles in eigen handen hebt maar laat ik het u zeggen het is niet makkelijk.
Wil je het zelf proberen dan kan je een gratis email autoresponder script gratis downloaden op mijn website: http://www.freemikeysmoneypage.be/freestuff.html
Ik heb een andere oplossing gevonden. Ik heb het gevonden in MailChimp. Dit is een provider op het net die dit allemaal voor jou doet. Je krijgt daar code om op je website te plaatsen zodat de mensen kunnen inschrijven in je email lijst. Deze lijsten kan je dan bewerken en gebruiken om een email campagne te starten. Je kan zo verschillende campagnes aanmaken en deze op bepaalde tijdstippen laten versturen. De site geeft uitvoerende uitleg in de vorm van video's en pdf's. Ze bieden veschillende templates aan om u het leven makkelijker te maken. Ik kan u deze site ten sterkste aanraden.
Uiteraard kosten deze sites geld voor de service dat ze u bieden. Een site zoals Aweber (hoog aangeschreven in de markt) vraag 19$ voor de eerste 500 ingeschrevenen op uw website. MailChimp bied u diezelfde service aan en is GRATIS voor de eerste 1000 ingeschrevenen. Ze geven u de mogelijkheid om 6000 mails te versturen per maand en dit allemaal GRATIS.
Ga het maar eens bekijken: http://www.mailchimp.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten