zondag 2 januari 2011

Geld verdienen met links

Verdien geld met het omvormen van je links.
Wanneer je iets wil doorsturen naar vrienden of gewoon een link plaatsen op het net, gebruik dan Adfly om je link om te vormen. Ga gewoon naar Adfly en plaats daar je link, je krijgt dan een nieuwe link welke je dan kan doorsturen op plaatsen op het net. Telkens als iemand op deze link klikt worden ze eerst naar een reklame pagina gestuurd. Daar moet de bezoeker dan 5 seconden wachten en dan SKIP AD klikken en dan worden ze doorverwezen naar jou pagina.
Telkens als iemand op jou link klik verdien jij geld.
Speel je dit goed en vind je een locatie waar je duizenden links krijgt dan verdien je hier veel geld mee.
Voorbeeld, als je je link plaatst op een datingsite waar je op zet klik hier om al mijn foto's te bekijken en je hebt een account met vrouwelijk profiel dan zul je waarschijnlijk veel kliks krijgen!

klik hier om je in te schrijven en begin met geld te verdienen.

LinkBucks

Een andere manier om geld te verdienen met links is de site linkbuck.
Deze werkt op deze bijna dezelfde manier, alleen heb je daar meer opties hoe de bezoeker zal gebracht worden naar de reklame. Er zijn drie manieren. met intermission (brengt het meeste op), met een banner die altijd bovenaan blijft staan of met een pop up. Je kan er ook kiezen welke soort reklame er weergegeven zal worden Adult +18 of Clean. Aan u de keuze.

Om je hiervoor in te schrijven klik hier

2 opmerkingen:

  1. Hey, bedankt voor de informatie!
    maar zou je me kunnen vertellen wat het beste systeem is? adf.ly or linkbucks?
    want als ik er toch aan ga beginnen kan ik het net zo goed gelijk met het beste systeem doen. :)

    Graag hoor ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @financiele vrijheid
    linkbucks is de betere, dit zeg ik niet zomaar! dit komt van jaren ervaring.
    Echter heeft ook adf.ly zijn voordelen, dus ik raad je aan om het zelf uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen